Gratis instaprondleidingen bij tijdelijke tentoonstelling

Elke eerste & derde zondag en tweede & vierde donderdag van de maand

Bij tijdelijke tentoonstellingen kun je 4 x per maand meedoen met de gratis instaprondleiding. De rondleiding duurt een klein uur en start om 14.00 uur in de hal van het museum.

Voor deze rondleiding geldt: als je een entreebewijs hebt, is deelname gratis en vol is vol (max. 8 personen).

Je kunt je aanmelden door - bij voorkeur 48 uur van tevoren - een mail te sturen naar contact@stadsmuseumwoerden.nl.

In de maand september vinden de instaprondleidingen plaats op:​

• donderdag 12 september - eerste instaprondleiding bij tentoonstelling Gestel & De Smet
  • zondag 15 september - geen instaprondleiding, maar 3x een flitsrondleiding op Open Monumentendag
  • donderdag 26 september - instaprondleiding bij tentoonstelling Gestel & De Smet

N.B. de instaprondleidingen zijn voor individuele bezoekers. Ben je met een groep? Maak dan een aparte afspraak.