Leve Laurium! Kinderworkshop Katapult knutselen

woensdag 11 september

In het kader van de Romeinenweek Leve Laurium! kun je tussen 15.00 en 17.00 uur een echte Romeinse katapult komen knutselen bij Stadsmuseum Woerden.

Aanmelden is niet nodig en het mooiste is: het museumbezoek is tijdens deze activiteit helemaal gratis!

Kinderen en hun begeleiders kunnen zo deelnemen aan deze leuke activiteit en tegelijkertijd de tentoonstellingen in het museum verkennen.

Op de bovenste verdieping zijn unieke Romeinse bodemvondsten te bewonderen, zoals een fraaire paradehelm, een interessante altaarsteen en een verfijnd aspergemes.

De kinderworkshop is een activiteit in het kader van Leve Laurium! Gedurende deze Woerdense feestweek vieren we het Romeinse verleden van Woerden. De week duurt van 6 tot en met 15 september. Kijk hier voor het volledige programma.