Lezing met rondleiding Louis Favre

zondag 25 augustus

Lezing met rondleiding door Gonnie Kügel, fanatiek verzamelaar van het werk van Louis Favre.

Beleef een inspirerende middag met Gonnie Kügel, een gepassioneerde verzamelaar van het werk van Louis Favre. We beginnen de middag gezellig met koffie, thee en iets lekkers. Vervolgens vertelt Gonnie je alles over Louis Favre en zijn indrukwekkende oeuvre. Na de lezing neemt ze je mee op een rondleiding door de tentoonstelling, waar je de kunstwerken van dichtbij kunt bewonderen.

De lezing met rondleiding is zowel te boeken op zondag 11 als op zondag 25 augustus van 15:00-16:30.

Deelname kost € 7,50, inclusief koffie/thee en iets lekkers. Dit is exclusief entree. Deelnemers zonder Museumkaart krijgen 50% korting op de entree. De entree kan op de dag van de lezing worden voldaan in het museum. Meld je hier aan.